Friday, January 2, 2009

kenapa dia?

oh ya sempena bermulanya blog ni aku rasa aku perlu nyatakan siapakah dia dalam snapshot tu? itu adalah audrey hepburn bintang filem hollywood era 60,70an. aku sendiri tak tau byk sgt pasal dia. aku pernah tengok filem lama lakonan dia yg ditayangkan kat tv lama dulu. korang boleh surf sendiri kat internet for more details about her.

persoalannya, kenapa dia atau lebih tepat gambar itu?

1. kerana bentuk muka dia panjang mcm muka aku juga. meruncing ke dagu dgn pipi yg tak berapa timbul.
2. keningnya lebat mcm aku juga
3. bawah mata dia kat tepi hidung ada lekukan mcm aku juga
4. dia pakai head scarf (walaupun tak tutup habis macam aku pakai tudung)

walaupun muka kami tak sama (of course lah kan, dia orang putih aku orang melayu) tapi kami byk berkongsi features yg sama jadi aku rasa tepat sekalilah aku letakkan gambar dia sbg pengenalan diri aku.

No comments:

Post a Comment