Friday, January 2, 2009

happy new year

tahun ni 2009 n 1430H....aku dah melangkah ke umur yg dikira sepatutnya sgt matang n stabil dlm byk segi. yeah...ada la sikit2....apa ye yg aku dah capai?

1. aku dah jd debt free person sejak setahun yg lepas. awal tahun lepas aku dah settle segala hutang aku. walaupun terpaksa mengeluarkan sejumlah wang yg besar dr simpanan aku.
2. aku dah tamatkan pembelajaran aku spt yg aku rancang dulu. nk sambung belajar pd umur ini demi mencabar otak/minda utk jd lebih tajam berfikir.
3. aku ada beberapa kawan rapat yg sgt memahami dan sentiasa memberi dorongan ke arah kebaikan
4. aku dah bertukar 6 tempat kerja sejak mula aku bekerja. rasanya mungkin akan bertukar kerja lagi kot...aku tak tau bila aku akan put the full stop of job hopping!

so tahun ni aku berazam utk settle down. walaupun buat masa ini aku takde calon tp azam aku..by end of this year aku nak hidup sbg isteri dan ibu pd anak yg tahfiz al quran...tak salah kan memasang azam sebegini? aku dah cukup bersedia utk menjadi semua itu.

No comments:

Post a Comment